ALCO Century 420: Den ALCO Century 420 ass eng Véierachs, 2.000 Päerd (1.491 kW) Dieselelektresch Lokomotiv vum Stroossewiessler-Typ. 131 goufen tëscht Juni 1963 an August 1968 gebaut. Katalogiséiert als Deel vun der ALCO "Century \" Linn vun den Lokomotiven, war den C420 geduecht fir de fréieren RS-32 Modell z'ersetzen. | |
ALCO Century 424: D' Joerhonnert 424 war eng véierachs, 2.400 PS (1.790 kW) Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ. 190 goufen tëscht Abrëll 1963 a Mee 1967 gebaut. Katalogiséiert als Deel vun der Alco Century Linn vu Lokomotiven, war den C424 virgesinn de fréiere RS-27 Modell ze ersetzen an als eng méi bëlleg Alternativ zu der C425 ugebueden ze ginn. Montreal Locomotive Works huet dës Lokomotiv och als MLW Century 424 gebaut. | |
ALCO Century 425: Den ALCO Century 425 war eng Véierachs, 2.500 PS (1.860 kW) Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ. 91 goufen tëscht Oktober 1964 an Dezember 1966 gebaut. | |
ALCO Century 430: Den ALCO Century 430 ass eng Véierachs, 3.000 PS (2.237 kW) Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ. 16 goufe gebaut tëscht Juli 1966 a Februar 1968. Katalogiséiert als Deel vun der ALCO 'Century' Linn vu Lokomotiven, war den C430 eng moderniséiert Versioun vum C425 Modell. Zënter 1992 sinn 5 C430s bestanen bliwwen. | |
ALCO Century 624: Den ALCO Century 624 war eng geplangte sechsachs, 2.400 PS (1.790 kW) Diesel-elektresch Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ. 1963 gouf den C624 (DL600C / RSD-41) fir Alco's nei Century Serie Stroossewiessler als Nofolger vum fréiere Stroossewiesseler Alco, dem RSD-15, proposéiert. Wéi och ëmmer, et gouf ni produzéiert. Säin Nofolger war d'C628 als éischt am August 1963 angeboten. | |
ALCO Century 628: Den ALCO Century 628 war eng sechsachs, 2.750 PS (2.051 kW) Diesel-elektresch Lokomotiv. Insgesamt 186 C628s goufen tëscht Dezember 1963 an Dezember 1968 gebaut. Et goufe 135 C628s gebaut fir US Eisebunnen, 46 C628s gebaut fir mexikanesch Eisebunn a fënnef C628s fir Australien. | |
ALCO Century 630: Den ALCO Century 630 war eng sechsachs, 3.000 PS (2,2 MW) Diesel-Elektro-Lokomotiv gebaut tëscht 1965 an 1967. Si huet den ALCO 251 Haaptmotor benotzt. 77 goufe gebaut: 3 fir d'Atlantic Coast Line Railroad, 4 fir Chesapeake an Ohio Railway, 8 fir Louisville an Nashville Railroad, 10 fir Norfolk a Western Railway, 15 fir Pennsylvania Railroad, 12 fir d'Reading Company, 15 fir Southern Pacific Railroad an 10 fir Union Pacific Railroad. | |
ALCO Century 636: Den ALCo Century 636 war déi mächtegst Eenzelmotor Diesel-Elektro Lokomotive gebaut vun der American Locomotive Company (ALCo). Et huet hiren 251 Haaptmover benotzt. D'Lokomotiv hat en CC Radarrangement an 3.600 Päerd (2.700 kW). D'Lokomotiv fiert op e puer Camionen aus ganz neien Design, bekannt als Hi-Ad, fir "héich Adhäsioun". Visuell ass et ähnlech wéi de Century 630, awer kann duerch d'Intercooler Box ënnerscheet ginn. De C630 huet hei zwee Gitter, een iwwer deen aneren. Den C636 huet nëmmen déi iewescht Grill. | |
ALCO Century 855: Den ALCO Century 855 war eng 5.500 PS (4.101 kW) Dieselelektresch Lokomotiv, déi 1964 vun der American Locomotive Company fir d'Union Pacific Railroad gebaut gouf. D'Lokomotiv war bemierkenswäert fir déi mächtegst Diesel-Elektro-Lokomotiv vun der ALCO ze sinn an zu där Zäit déi mächtegst Diesellokomotiv, déi jeemools gebaut gouf, a gouf vun der 6.600 Päerd EMD DDA40X am Abrëll 1969 iwwerschratt. | |
ALCO Century Series locomotives: D' ALCO Century Series Lokomotiven waren eng Linn vu Stroossewiessel Lokomotiven, déi vun Alco, de Montreal Locomotive Works, an AE Goodwin Ltd ënner Lizenz an Australien produzéiert goufen. | |
ALCO DH643: Den ALCO C-643DH , och bekannt als Century 643DH , war eng Zwillingsmotor Diesel-Hydraulik Lokomotiv, deen éischten Diesel-Hydraulesche Stroossewiessel an den USA gebaut. Et hat e CC Radarrangement a generéiert 4.300 Päerd (3.200 kW). Nëmmen dräi goufen gebaut, alles fir Südpazifik Eisebunn 1964 (# 9018– # 9020). Den Alco C-643DHs ass mat der 21 Krauss-Maffei ML-4000 Diesel-Hydraulik schonn am Südpazifesche Rouscht. Si hunn de gréissten Deel vun hirem Service Liewen am flaache San Joaquin Valley a Kalifornien verbruecht. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL-202: D' ALCO DL-202-2 an den DL-203-2 Dieselelektresch Lokomotiv war eng experimentell Frachtlokomotiv produzéiert vun ALCO vu Schenectady, New York. Déi primär Dieselbuilder Alco, Baldwin an EMD hunn de War Production Board (WPB) gedréckt fir méi Méiglechkeete méi Dieselen ze bauen. D'Transportausrüstung Divisioun vun der WPB huet den 10. Dezember 1943 e Produktiounsplang ugekënnegt, deen dem Alco erlaabt huet eng 4500 Päerdskraaft experimentell Diesel Lokomotiv ze bauen. Dës experimentell Diesellokomotiv sollt am véierte Véierel 1944 gebaut ginn. Déi zwou A-Eenheete goufen am Januar 1945 gebaut an d'B-Eenheet zu engem spéideren Zäitpunkt am Joer 1945. Déi zwou A-Eenheete goufen am Gebai Nr 37 zu Schenectady op Test gestallt. fir Problemer mat de Verbindungsstäbchen an dem Turbocharger am Alco 241 Motor auszeschaffen. De Gesamtproduktiounslaf enthält 2 Kabinn DL202-2 A Eenheeten, an eng eenzeg DL203-2 B Eenheet. D'Lokomotive goufen ugedriwwe vun engem V12 ALCO 241 Dieselmotor, mat 1.500 PS (1.1 MW). D'Eenheete goufe fir den Test am September 1945 fräigelooss. D'Lokomotiv konnt eng Topgeschwindegkeet vun 80 km / h (50 mph) (Fracht) an 125 km / h (78 mph) (Passagéier) erreechen. N Mat der BB Radarrangement an der Karosseribau , Ausrüstung Layout an elektresch Ausrüstung waren dës experimentell Eenheeten déi direkt Virgänger vun de FA Eenheeten, déi am fréie 1946 kommen. Ausserdeem hunn d'Kierper staark ähnlech wéi déi op der DL-109, e puer vun deenen nach am Bau zu Schenectady am fréien 1945 waren. | |
ALCO DL-202: D' ALCO DL-202-2 an den DL-203-2 Dieselelektresch Lokomotiv war eng experimentell Frachtlokomotiv produzéiert vun ALCO vu Schenectady, New York. Déi primär Dieselbuilder Alco, Baldwin an EMD hunn de War Production Board (WPB) gedréckt fir méi Méiglechkeete méi Dieselen ze bauen. D'Transportausrüstung Divisioun vun der WPB huet den 10. Dezember 1943 e Produktiounsplang ugekënnegt, deen dem Alco erlaabt huet eng 4500 Päerdskraaft experimentell Diesel Lokomotiv ze bauen. Dës experimentell Diesellokomotiv sollt am véierte Véierel 1944 gebaut ginn. Déi zwou A-Eenheete goufen am Januar 1945 gebaut an d'B-Eenheet zu engem spéideren Zäitpunkt am Joer 1945. Déi zwou A-Eenheete goufen am Gebai Nr 37 zu Schenectady op Test gestallt. fir Problemer mat de Verbindungsstäbchen an dem Turbocharger am Alco 241 Motor auszeschaffen. De Gesamtproduktiounslaf enthält 2 Kabinn DL202-2 A Eenheeten, an eng eenzeg DL203-2 B Eenheet. D'Lokomotive goufen ugedriwwe vun engem V12 ALCO 241 Dieselmotor, mat 1.500 PS (1.1 MW). D'Eenheete goufe fir den Test am September 1945 fräigelooss. D'Lokomotiv konnt eng Topgeschwindegkeet vun 80 km / h (50 mph) (Fracht) an 125 km / h (78 mph) (Passagéier) erreechen. N Mat der BB Radarrangement an der Karosseribau , Ausrüstung Layout an elektresch Ausrüstung waren dës experimentell Eenheeten déi direkt Virgänger vun de FA Eenheeten, déi am fréie 1946 kommen. Ausserdeem hunn d'Kierper staark ähnlech wéi déi op der DL-109, e puer vun deenen nach am Bau zu Schenectady am fréien 1945 waren. | |
ALCO DL-109: Den ALCO DL-109 war eng vu sechs Modeller vun A1A-A1A Diesellokomotiven, déi gebaut gi fir Passagéierzich vun der American Locomotive Company (ALCO) tëscht Dezember 1939 an Abrëll 1945 ze transportéieren. Si ware vun engem Kabine-Design, a béid Kabinn- equipéiert Lead A Eenheeten DL-103b, DL-105, DL-107, DL-109 a kabellos Booster B Eenheeten DL-108, DL-110 Modeller goufe gebaut. D'Eenheete goufe vum bekannten Industriellen Designer Otto Kuhler styléiert, deen a säi charakteristesche Kabinn d'Mark 3-Stéck Windschutzdesign agebaut huet. Insgesamt 74 Kabinenheeten a véier Kabinnlos Booster Eenheete goufe gebaut. | |
ALCO DL420: Den ALCO DL420 war de Prototyp ALCO S-5 Schalter Diesel-Elektro Lokomotiv. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO DL531: Den Alco DL531 ass e Modell vun Eisebunnslokomotive fabrizéiert an operéiert an Australien. | |
ALCO DL560C: Den ALCO DL560C ass eng Serie vun Diesel-Elektro Lokomotiv mat AC Elektresch Transmissioun entwéckelt vun der American Locomotive Company a produzéiert ënner Lizenz vu Banaras Locomotive Works (BLW) Varanasi, Indien fir Indian Railways als hir Klassen WDM-2, WDM-3A / 2C , WDM-3D a WDG-3A fir Operatioun an Indien. D'Lokomotiv ass mat engem 16-Zylinder ALCO 251 B, C Dieselmotor ausgestatt. An de fréien 1960er hunn Indian Railways en zouverléissegen Diesel-Workhorse gebraucht fir seng Damp-Lok-Flott no an no z'ersetzen. Gläich Zuelen vun ALCO's DL560C an EMD's G16 goufe fir Prozesser gewielt. Méi Lokomotiver vun all dësen goufen fir méi Prouwen kaaft. Indesch Eisebunn war gär fir dës Lokomotiven am Land ze produzéieren anstatt ofhängeg vum Import. EMD war net averstan fir en Transfer-of-Technology, wärend ALCO dat gemaach huet. Sou gouf den ALCO DL560C fir den Job gewielt wéinst sengem einfachen Ënnerhalt, Zouverlässegkeet an einfacher Operatioun. A vun do un hu grouss Zuelen vun dësem Loco a verschiddene Konstellatioune produzéiert a si dominéieren ëmmer nach d'Dieselstrooss vun den Indian Railways. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO HH series: D' ALCO HH Serie waren eng fréi Serie vu Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vu Schenectady, New York tëscht 1931 an 1940, wéi se duerch d'S Serie ersat goufen; déi 660 PS (490 kW) S-1 an 1.000 PS (750 kW) S-2. Si waren den éischten Diesel-Schalter vun der ALCO, déi richteg Serieproduktioun agaange sinn, an zu den éischte Landgefierer iwwerall, fir déi revolutionär Diesel-Elektresch Transmissioun ze benotzen. | |
ALCO MRS-1: Den ALCO MRS-1 ass eng Zort Diesel-Elektro Lokomotiv gebaut vun der American Locomotive Company fir d'US Army Transportation Corps. Si goufe mat Multigauge Camionen gebaut an zu engem reduzéierte Luede Jauge fir Service iwwerall op der Welt am Fall vu Krich. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO PA: Den ALCO PA war eng Famill vun A1A-A1A Diesellokomotiven gebaut fir Passagéierzich ze hiewen. D'Lokomotive goufen zu Schenectady, New York, an den USA vun enger Partnerschaft vun der American Locomotive Company (ALCO) a General Electric (GE) tëscht Juni 1946 an Dezember 1953 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun enger Kabinn. Eenheet Design; béid Kabinn equipéiert Bläi A Eenheet PA an kabellos Booster B Eenheet PB Modeller goufe gebaut. Wärend extern d'PB Modeller liicht méi kuerz ware wéi de PA Modell, hu se vill vun de selwechte Charakteristiken gedeelt, ästhetesch a mechanesch. Wéi och ëmmer, si waren net sou zouverléisseg wéi EMD E-Eenheeten. | |
ALCO RS-1: Den ALCO RS-1 war eng 4-Achs Stroossewiessel Diesel-Elektro-Lokomotiv gebaut vun Alco-GE tëscht 1941 an 1953 an der American Locomotive Company vun 1953 bis 1960. D'Montreal Locomotive Works hunn dräi RS-1s am Joer 1954 gebaut. Dëse Modell huet den Ënnerscheed de längsten Produktiounslaf vun all Diesellokomotiv fir den Nordamerikanesche Maart ze hunn. Den RS-1 war 19 Joer a Produktioun vun der éischter Eenheet Rock Island # 748 am Mäerz 1941 bis déi lescht Eenheet National vu Mexiko # 5663 am Mäerz 1960. | |
ALCO RS-11: Den ALCO RS-11 ass eng dieselelektresch Lokomotiv vun der Stroossewiessler-Typ mat 1,800 PS (1,34 MW), déi op zwee-Achs Camionen gefuer ass, mat engem BB Radarrangement. Dëse Modell gouf vun den Alco a Montreal Locomotive Works gebaut. Gesamt Produktioun war 431 Eenheeten. | |
ALCO RS-2: Den ALCO RS-2 ass eng 1.500–1.600 Päerd (1.100–1.200 kW) BB Stroossewiessel Diesel-Elektromotiv gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO) vun 1946 bis 1950. ALCO huet de Modell nom Zweete Weltkrich agefouert als Verbesserung am den ALCO RS-1. D'Lokomotiv war eng vun e puer Stroossewiessler an engem iwwerfëllte Maart, dorënner de Baldwin DRS-4-4-1500, EMD GP7, an FM H-15-44. ALCO huet den RS-2 am Joer 1950 zu Gonschte vum ALCO RS-3 gestoppt. Verschidde Beispiller sinn erhale bliwwen. | |
ALCO RS-27: Den ALCO RS-27 ass eng Stroossewiessel Diesel-Elektro Lokomotiv gebaut vun ALCO tëscht Dezember 1959 an Oktober 1962. Nëmme 27 Beispiller goufen hiergestallt. Mat der ALCO Aféierung vun der Century Serie Linn huet den C-424 den RS-27 am Baukatalog ersat. Haut huet d'Minnesota Commercial Eisebunn déi eenzeg zwee RS-27s déi existéieren, déi allen a Betrib sinn. | |
ALCO RS-3: Den ALCO RS-3 ass eng 1.600 PS (1.2 MW), BB Stroosseschalter Diesel-Elektro Lokomotiv. Et gouf vun der American Locomotive Company (ALCO) a Montreal Locomotive Works (MLW) vu Mee 1950 bis August 1956 hiergestallt, an 1.418 goufe produzéiert - 1.265 fir amerikanesch Eisebunn, 98 fir kanadesch Eisebunnen, 48 fir brasilianesch a 7 fir mexikanesch Eisebunn. Et huet een eenzegen, 12 Zylinder, Modell 244 Motor. | |
ALCO RS-32: Als "DL721 \" vun ALCO designéiert, war den 2.000 PS RS-32 geduecht fir mat EMD's GP20 a GE's U25B Lokomotiven ze konkurréieren. Nëmme 35 Eenheete goufe produzéiert, mat 25 Eenheeten bestallt vun New York Central am Joer 1961 an 10 Eenheeten vum Südpazifik am Joer 1962. D'Rs-32s vun New York Central goufen allgemeng a Stroossen- a lokale Frachtaufgabe gesinn. Südpazifesch Eenheete goufen am Ufank am Stroosseservice benotzt, awer méi spéit a lokale Frachtservice am San "Francisco" Pendler \ "Territoire niddergelooss. Hei goufe se heiansdo opgeruff fir gestallte Pendlerzich ze retten. Si hu méi spéit iwwer de System migréiert an hir SP Karriären an Texas an de spéiden 1970s mat verschiddenen aneren ALCo Modeller ofgeschloss. | |
ALCO RS-36: Den ALCO RS-36 ass eng 1800 Päerdskraaft (1.300 kW) Dieselelektresch Lokomotiv dovu 40 vun ALCO tëscht Februar 1962 an August 1963 fir siwe Eisebunne produzéiert goufen. | |
ALCO RS-3m: Den ALCO RS-3m ass eng Diesel-Elektro Lokomotiv aus engem ALCO RS-3 Stroossewiessel nei opgebaut. Et gi vill Variatiounen mat verschiddene Fleckenfeatures, déi gemeinsam Features sinn den ALCO RS-3 Frame, Camionen, an normalerweis Cab a kuerz Kapuze. Eisebunnsstrecken hunn hir RS-3 Flotte fréi nei opgebaut wéinst der Onzouverlässegkeet vun den ALCO 244 Haaptmotoren. D'Standard Praxis bei Eisebunnen déi Diesellokomotiven opgebaut hunn op eng Manéier déi sech vun der ursprénglecher Konfiguratioun ënnerscheet, war derbäi fir hir originell Modellbezeechnung en "m \" fir geännert, en \ "r \" fir nei opgebaut ze ginn oder e \ "u \" fir aktualiséiert, och wann e puer Eisebunn eng nei Bezeechnung erstallt huet, wéi wann d'Green Bay & Western seng opgewäert RS-3 als RS-20's ëmklasséiert hunn. | |
ALCO RS-3: Den ALCO RS-3 ass eng 1.600 PS (1.2 MW), BB Stroosseschalter Diesel-Elektro Lokomotiv. Et gouf vun der American Locomotive Company (ALCO) a Montreal Locomotive Works (MLW) vu Mee 1950 bis August 1956 hiergestallt, an 1.418 goufe produzéiert - 1.265 fir amerikanesch Eisebunn, 98 fir kanadesch Eisebunnen, 48 fir brasilianesch a 7 fir mexikanesch Eisebunn. Et huet een eenzegen, 12 Zylinder, Modell 244 Motor. | |
ALCO RSC-1: Den ALCO RSC-1 war eng Diesel-elektresch Lokomotiv vum Stroossewiessler-Typ mat 1.000 Päerd (750 kW), déi op Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem A1A-A1A Radarrangement. | |
ALCO RSC-2: Den ALCO RSC-2 war eng Diesel-Elektro-Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ, deen op Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem A1A-A1A Radarrangement. | |
ALCO RSC-3: Den ALCO RSC-3 war eng Diesel-Elektro-Lokomotiv vum Stroossewiessler-Typ mat 1.600 Päerd (1.200 kW), déi op Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem A1A-A1A Radarrangement. | |
ALCO RSD-1: Den ALCO RSD-1 war eng Diesel-Elektro Lokomotiv gebaut vun der American Locomotive Company (ALCO). Dëse Modell war e Stroossewiessler-Typ mat 1.000 Päerd (750 kW) a gefuer op Dräi-Achs Camionen, mat engem CC Radarrangement. Et gouf dacks op déiselwecht Aart a Weis wéi säi véierachs Kolleg, den ALCO RS-1 benotzt, obwuel de sechs-Motordesign besser Traktiounseffort bei méi niddrege Geschwindegkeeten erlaabt huet, souwéi e manner Gewiicht pro Achs. Et gouf entwéckelt fir de Besoin ze erfëllen fir d'Sowjetunioun iwwer déi trans-iranesch Eisebunn ze liwweren, ugefaange Mëtt 1943. Op där anerer Säit, wéinst dem Zuchgenerator an dem appurtenante Kontrollapparat, dee fir véier Axen ugepasst ass an awer nach zwou zousätzlech ugedriwwen Axen huet, et hat méi schlecht Leeschtung bei héijer Geschwindegkeet. | |
ALCO RSD-12: Den ALCO RSD-12 war eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessler-Typ mat 1,800 Päerd (1,34 MW), déi op Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem CC Radarrangement. | |
ALCO RSD-15: Den Alco RSD-15 ass eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ gebaut vun der American Locomotive Company vu Schenectady, New York tëscht August 1956 a Juni 1960, wärend där Zäit 75 Lokomotiven hiergestallt goufen. De RSD-15 gouf vun engem Alco 251 16-Zylinder Véier-Zyklus V-Typ Haaptmotor mat 2.400 Päerd (1.79 MW) ugedriwwen; et huet de bal identeschen Alco 244-motoréierte RSD-7 ersat, a gouf nieft dem ähnlechen awer méi klengen 1.800 PS (1.34 MW) RSD-12 katalogiséiert, mat engem 12-Zylinder 251-Modell V-Typ Dieselmotor. | |
ALCO RSD-16: Den ALCO RSD-16 ass eng Diesellokomotiv, gebaut vun der American Locomotive Company. De Motor waacht ongeféier 108 Tonne. D'Lokomotiv gëtt ausschliisslech op Eisebunnsstrecken an Argentinien benotzt fir gebaut ze ginn op de breede Bunnen am Land. | |
ALCO RSD-39: Den ALCO RSD-39 war eng sechsachs, geréng Achs Gewiicht Diesel-Elektro Lokomotiv gebaut vun ALCO an ënner Lizenz vum Euskalduna. | |
ALCO RSD-4: Den ALCO RSD-4 ass eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ mat 1.600 Päerd (1.2 MW), déi op Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem CC Radarrangement. | |
ALCO RSD-5: Den ALCO RSD-5 ass eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ mat 1,600 Päerd (1,2 MW), déi op engem Pair vun Dräi-Achs Camionen gefuer ass, mat engem CC Radarrangement. | |
ALCO RSD-7: Den ALCO RSD-7 war eng Diesel-elektresch Lokomotiv vum Stroossewiessler-Typ gebaut vun ALCO zu Schenectady, New York tëscht Januar 1954 an Abrëll 1956. Zwou Versioune goufe gebaut, mat der selwechter RSD-7 Modellbezeechnung awer verschidde Spezifikatioune a Kraaftbewäertungen , och wa béid den ALCO 244 Motor a V16 Konfiguratioun benotzt hunn. Spezifikatioun DL-600 , vun deenen nëmmen zwee gebaut goufen, hunn 2.250 PS entwéckelt an de 244G Motor benotzt. Déi iwwerschaffte Spezifikatioun DL-600A , Nummer 27 Lokomotiven, gouf op 2.400 PS bewäert a benotzt den 244H Motor. Den RSD-7 gouf vun der ALCO 251-motoriséierter ALCO RSD-15 ersat, déi ganz ähnlech ausgesäit. De RSD-7 war dee leschten ALCO Diesel mat engem 244 Motor gebaut. | |
ALCO RSD-15: Den Alco RSD-15 ass eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Stroossewiessel-Typ gebaut vun der American Locomotive Company vu Schenectady, New York tëscht August 1956 a Juni 1960, wärend där Zäit 75 Lokomotiven hiergestallt goufen. De RSD-15 gouf vun engem Alco 251 16-Zylinder Véier-Zyklus V-Typ Haaptmotor mat 2.400 Päerd (1.79 MW) ugedriwwen; et huet de bal identeschen Alco 244-motoréierte RSD-7 ersat, a gouf nieft dem ähnlechen awer méi klengen 1.800 PS (1.34 MW) RSD-12 katalogiséiert, mat engem 12-Zylinder 251-Modell V-Typ Dieselmotor. | |
ALCO MRS-1: Den ALCO MRS-1 ass eng Zort Diesel-Elektro Lokomotiv gebaut vun der American Locomotive Company fir d'US Army Transportation Corps. Si goufe mat Multigauge Camionen gebaut an zu engem reduzéierte Luede Jauge fir Service iwwerall op der Welt am Fall vu Krich. | |
ALCO S-1 and S-3: D' ALCO S-1 a S-3 ware 660 Päerd (490 kW) Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, produzéiert vun ALCO an hirer kanadescher Duechtergesellschaft Montreal Locomotive Works (MLW). Déi zwou Lokomotiven ënnerscheede sech nëmmen a Camionen, mam S-1 mat ALCO eegene Blunt Camionen, an dem S-3 mat AAR Typ A Switcher Camionen. De S-1 gouf tëscht Abrëll 1940 a Juni 1950 gebaut, mat insgesamt 543 fäerdeg, während d'S-3 tëscht Februar 1950 an November 1953 mat engem Gesamtverkaf vun 300 gebaut gouf. Eng modifizéiert Versioun, de S-10 , gouf gebaut nëmmen duerch MLW; 13 goufen tëscht Januar a Juni 1958 gebaut. | |
ALCO S-1 and S-3: D' ALCO S-1 a S-3 ware 660 Päerd (490 kW) Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, produzéiert vun ALCO an hirer kanadescher Duechtergesellschaft Montreal Locomotive Works (MLW). Déi zwou Lokomotiven ënnerscheede sech nëmmen a Camionen, mam S-1 mat ALCO eegene Blunt Camionen, an dem S-3 mat AAR Typ A Switcher Camionen. De S-1 gouf tëscht Abrëll 1940 a Juni 1950 gebaut, mat insgesamt 543 fäerdeg, während d'S-3 tëscht Februar 1950 an November 1953 mat engem Gesamtverkaf vun 300 gebaut gouf. Eng modifizéiert Versioun, de S-10 , gouf gebaut nëmmen duerch MLW; 13 goufen tëscht Januar a Juni 1958 gebaut. | |
ALCO S-2 and S-4: D' ALCO S-2 a S-4 waren 1.000 Päerd (746 kW) Diesel Elektroschalter, produzéiert vun ALCO a kanadesche Lizenzanten Montreal Locomotive Works (MLW). | |
ALCO S-2 and S-4: D' ALCO S-2 a S-4 waren 1.000 Päerd (746 kW) Diesel Elektroschalter, produzéiert vun ALCO a kanadesche Lizenzanten Montreal Locomotive Works (MLW). | |
ALCO S-1 and S-3: D' ALCO S-1 a S-3 ware 660 Päerd (490 kW) Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, produzéiert vun ALCO an hirer kanadescher Duechtergesellschaft Montreal Locomotive Works (MLW). Déi zwou Lokomotiven ënnerscheede sech nëmmen a Camionen, mam S-1 mat ALCO eegene Blunt Camionen, an dem S-3 mat AAR Typ A Switcher Camionen. De S-1 gouf tëscht Abrëll 1940 a Juni 1950 gebaut, mat insgesamt 543 fäerdeg, während d'S-3 tëscht Februar 1950 an November 1953 mat engem Gesamtverkaf vun 300 gebaut gouf. Eng modifizéiert Versioun, de S-10 , gouf gebaut nëmmen duerch MLW; 13 goufen tëscht Januar a Juni 1958 gebaut. | |
ALCO S-2 and S-4: D' ALCO S-2 a S-4 waren 1.000 Päerd (746 kW) Diesel Elektroschalter, produzéiert vun ALCO a kanadesche Lizenzanten Montreal Locomotive Works (MLW). | |
ALCO S-5: Den Alco S-5 war eng Diesel-Elektro Lokomotiv vum Schalter-Typ mat 800 Päerd (600 kW), déi op zwee-Achs Camionen gefuer ass, mat engem BB Radarrangement. | |
ALCO S-6: Den Alco S-6 war eng dieselelektresch Lokomotiv vum Switcher-Typ gebaut vun ALCO vu Schenectady, New York; insgesamt 126 Lokomotive goufen tëscht Mee 1955 an Dezember 1960 gebaut. D'S-6 war eng verbessert Versioun vum fréiere S-5. | |
ALCO S-1 and S-3: D' ALCO S-1 a S-3 ware 660 Päerd (490 kW) Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, produzéiert vun ALCO an hirer kanadescher Duechtergesellschaft Montreal Locomotive Works (MLW). Déi zwou Lokomotiven ënnerscheede sech nëmmen a Camionen, mam S-1 mat ALCO eegene Blunt Camionen, an dem S-3 mat AAR Typ A Switcher Camionen. De S-1 gouf tëscht Abrëll 1940 a Juni 1950 gebaut, mat insgesamt 543 fäerdeg, während d'S-3 tëscht Februar 1950 an November 1953 mat engem Gesamtverkaf vun 300 gebaut gouf. Eng modifizéiert Versioun, de S-10 , gouf gebaut nëmmen duerch MLW; 13 goufen tëscht Januar a Juni 1958 gebaut. | |
ALCO S-2 and S-4: D' ALCO S-2 a S-4 waren 1.000 Päerd (746 kW) Diesel Elektroschalter, produzéiert vun ALCO a kanadesche Lizenzanten Montreal Locomotive Works (MLW). | |
ALCO S-1 and S-3: D' ALCO S-1 a S-3 ware 660 Päerd (490 kW) Schalter Diesel-Elektro Lokomotiven, produzéiert vun ALCO an hirer kanadescher Duechtergesellschaft Montreal Locomotive Works (MLW). Déi zwou Lokomotiven ënnerscheede sech nëmmen a Camionen, mam S-1 mat ALCO eegene Blunt Camionen, an dem S-3 mat AAR Typ A Switcher Camionen. De S-1 gouf tëscht Abrëll 1940 a Juni 1950 gebaut, mat insgesamt 543 fäerdeg, während d'S-3 tëscht Februar 1950 an November 1953 mat engem Gesamtverkaf vun 300 gebaut gouf. Eng modifizéiert Versioun, de S-10 , gouf gebaut nëmmen duerch MLW; 13 goufen tëscht Januar a Juni 1958 gebaut. | |
ALCO S-2 and S-4: D' ALCO S-2 a S-4 waren 1.000 Päerd (746 kW) Diesel Elektroschalter, produzéiert vun ALCO a kanadesche Lizenzanten Montreal Locomotive Works (MLW). | |
ALCO SB-8/SSB-9: Den Alco SSB-9 war eng dieselelektresch Lokomotiv vum Schalterart gebaut als Koukallef gesat vun ALCO vu Schenectady, New York. Dës ware baséiert op der ALCO S-6, a produzéiert exklusiv fir den Oliver Iron Mining, deen zwee Sätz kaaft huet. Déi 'Kou' ass de Modell S-6 (Spez. DL 430 ), an de 'Kallef' ass den SB-8 (Spez. DL 431 ). | |
ALCO Stores: ALCO Stores, Inc. war eng Geschäftskette déi 198 Geschäfter an 23 Staaten operéiert, haaptsächlech an den USA Midwest. D'Firma gouf 1901 zu Kansas vun der Alva Lease Duckwall gegrënnt. | |
ALCO Stores: ALCO Stores, Inc. war eng Geschäftskette déi 198 Geschäfter an 23 Staaten operéiert, haaptsächlech an den USA Midwest. D'Firma gouf 1901 zu Kansas vun der Alva Lease Duckwall gegrënnt. | |
ALCO T-6: Den Alco T6 war eng Diesel-Elektro-Lokomotiv vum Schalter-Typ mat 1.000 Päerd (750 kW), déi op zwee-Achs Camionen gefuer ass, mat engem BB Radarrangement. | |
ALCO boxcab: D' ALCO Boxcab s ware Dieselelektresch Schalterlokomotiven, soss bekannt als AGEIR Boxcabs als Kontraktioun vun den Nimm vun de Bauhären. Produzéiert vun enger Partnerschaft vun dräi Firmen, huet ALCO de Chassis a Laufgeschir gebaut, General Electric de Generator, d'Motoren an d'Kontrollen, an den Ingersoll Rand den Dieselmotor. De Betribsprinzip war déiselwecht wéi modern Lokomotiven, den Dieselmotor huet en Haaptgenerator vu 600 Volt DC mat véier Traktiounsmotoren, ee pro Achs. | |
Alco-GE: Alco-GE war eng Partnerschaft tëscht der American Locomotive Company a General Electric déi vun 1940 bis 1953 gedauert huet. Hiren Haaptkonkurrent war EMD. | |
ALCO FA: Den ALCO FA war eng Famill vu BB Diesel Lokomotiven entwéckelt fir Gidderzich ze zéien. D'Lokomotive goufe vun enger Partnerschaft vun ALCO a General Electric zu Schenectady, New York, tëscht Januar 1946 a Mee 1959 gebaut. Entworf vum Ray Patten vum General Electric, si ware vun engem Kabine-Design; béid Cab equipéiert Lead FA an cabless Booster FB Modeller goufe gebaut. Eng duebel Passagéier-Fracht Versioun, d' FPA / FPB , gouf och ugebueden. Et war mat engem Dampgenerator fir Heizung vu Passagéierautoen ausgestatt. | |
Alcoa: Alcoa Corporation ass eng amerikanesch industriell Corporation. Et ass den aachten gréisste Produzent vun Aluminium op der Welt, mat Firmechef am Pittsburgh, Pennsylvania. Alcoa féiert Operatiounen an 10 Länner. Alcoa ass e wichtege Produzent vu primären Aluminium, fabrizéiertem Aluminium an Aluminiumoxid kombinéiert, duerch seng aktiv a wuessend Partizipatioun an alle wichtegen Aspekter vun der Industrie: Technologie, Biergbau, Verfeinerung, Schmelzen, Fabrikéieren a Recycling. | |
Alcon (disambiguation): Alcon oder ALCON oder Variatioun , kënnen op: | |
ALCOR: ALCOR ass eng fréi Computersproochdefinitioun déi vun der ALCOR Group erstallt gouf , e Konsortium vun Universitéiten, Fuerschungsinstitutiounen an Hiersteller an Europa an den USA déi am Joer 1959 gegrënnt gouf an déi 60 Memberen am Joer 1966 haten. D'Grupp hat d'Zil vun engem gemeinsame Compiler Spezifizéierung fir en Ënnergrupp vun ALGOL 60 no der ALGOL Versammlung zu Kopenhagen am Joer 1958. | |
Allegheny County Sanitary Authority: Allegheny County Sanitär Autoritéit ass eng kommunal Autoritéit zu Allegheny County, Pennsylvania | |
Alcotán-100: Den Alcotán-100 ass e réckgängeg, een-Mann portable, eenzelen Anti-Tank Rakéitestarter, deen vun der Infanterie benotzt gëtt, hiergestallt vun Instalaza. Et ass am Déngscht vum spuenesche Militär, wou et no an no den C-90 ersetzt. | |
Aotearoa Legalise Cannabis Party: Aotearoa Legalize Cannabis Party ( ALCP ), och bekannt als Cannabis Party , ass eng politesch Partei an Neiséiland. Et ass gewidmet fir d'Restriktiounen iwwer d'Benotzung vu Cannabis an ähnlech Substanzen ze läschen oder ze reduzéieren. | |
American League Championship Series: D' amerikanesch League Championship Series ( ALCS ) ass e Best-of-Seven Playoff an eng vun zwou League Championship Series déi déi zweetleschte Ronn vun der Major League Baseball (MLB) Postsaison enthält. Et gëtt vun de Gewënner vun den zwou American League (AL) Division Series contestéiert. De Gewënner vun der ALCS gewënnt den AL Wimpel a geet an d'Welt Serie, MLB Championnat Serie, fir de Gewënner vun der National League (NL) Championship Serie ze spillen. D'ALCS huet am Joer 1969 als Best-of-Five Playoff ugefaang a benotzt dëst Format bis 1985, wéi et zu sengem aktuelle Best-of-Seven Format geännert gouf. | |
ALCS (disambiguation): ALCS bezitt meeschtens op d'amerikanesch League Championship Serie am amerikanesche Baseball. | |
2006 American League Championship Series: D' American League Championship Series 2006 ( ALCS ), déi zweet Ronn vun den 2006 American League Playoffs, huet den 10. Oktober ugefaang an den 14. Oktober eriwwer. D'Wild Card Detroit Tigers huet de West Division Champion Oakland Athletics 4 Spiller op kee fir op de 2006 World Series, a gouf dat véiert AL Team fir 10 Wimpel ze gewannen, an d'New York Yankees (39), d'Athletik (15), an de Boston Red Sox (11). Dem Magglio Ordóñez säi gewinnte Walk-Off Heemlaf am Fong vum 9. Inning vum Spill 4 huet de Wimpel fir d'Tigers versiegelt. Dës ALCS huet de 5. verschiddenen AL Wimpel Gewënner a sou ville Joere markéiert. | |
League Championship Series Most Valuable Player Award: D' Liga Championship Series Most Valuable Player ( MVP ) Award gëtt jäerlech un d'Major League Baseball (MLB) Spiller gegleeft déi am meeschten Impakt op hir Équipen hir Leeschtungen an all zwou vun de respektiv League Championship Series hunn déi déi virlescht Ronn vun der MLB Postsaison. De Präis gëtt getrennt fir e Spiller an der American League Championship Series an der National League Championship Series. Et gouf an der National League (NL) zënter 1977 presentéiert, an an der American League (AL) zënter 1980. Dusty Baker huet den Optaktpräis am Joer 1977 mat de Los Angeles Dodgers gewonnen, an de Frank White huet den éischten AL Präis am Joer 1980 mat de Kansas City Royals. Déi zéng Hall of Famers fir LCS MVPs ze gewannen, gehéieren de Roberto Alomar, George Brett, Dennis Eckersley, Rickey Henderson, Kirby Puckett, Ozzie Smith, Willie Stargell, John Smoltz, Iván Rodríguez a Mariano Rivera. | |
League Championship Series Most Valuable Player Award: D' Liga Championship Series Most Valuable Player ( MVP ) Award gëtt jäerlech un d'Major League Baseball (MLB) Spiller gegleeft déi am meeschten Impakt op hir Équipen hir Leeschtungen an all zwou vun de respektiv League Championship Series hunn déi déi virlescht Ronn vun der MLB Postsaison. De Präis gëtt getrennt fir e Spiller an der American League Championship Series an der National League Championship Series. Et gouf an der National League (NL) zënter 1977 presentéiert, an an der American League (AL) zënter 1980. Dusty Baker huet den Optaktpräis am Joer 1977 mat de Los Angeles Dodgers gewonnen, an de Frank White huet den éischten AL Präis am Joer 1980 mat de Kansas City Royals. Déi zéng Hall of Famers fir LCS MVPs ze gewannen, gehéieren de Roberto Alomar, George Brett, Dennis Eckersley, Rickey Henderson, Kirby Puckett, Ozzie Smith, Willie Stargell, John Smoltz, Iván Rodríguez a Mariano Rivera. |
Thursday, July 1, 2021
League Championship Series Most Valuable Player Award
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Addleshaw Booth & Co
Additive function: An der Nummerentheorie ass eng additiv Funktioun eng arithmetesch Funktioun f ( n ) vum positiven Ganzt n sou d...
-
List of 2004 British incumbents: n Dëst ass eng Lëscht vun de briteschen 2004 Inhaber . 2004 British motorcycle Grand Prix: De brites...
-
1990 Pan American Race Walking Cup: De Pan American Race Walking Cup 1990 gouf zu Xalapa, Veracruz, México, de 27. - 28. Oktober ofge...
-
2014 Powiat Poznański Open – Singles: Den Tournoi zu Sobota war eng nei Ergänzung zum ITF Women's Circuit. 2014 Poznań Open: D'...
No comments:
Post a Comment